בחירת חברת קידום האתרים הנכונה עבורכם יכולה להיות ההבדל בין קידום אורגני מוצלח לקמפיין קידום כושל. קידום אורגני פועל לטווח הארוך בדרך כלל והוא דורש תכנון מעמיק לפני שיוצאים לדרך. אפיון של העסק, המוצרים והשירותים שלו, קהל היעד, ביצוע מחקר מתחרים, מחקר מילות מפתח ובניית אסטרטגיה לקידום שתתאים לצרכי בית העסק. לאחר כל זה חשוב שאנשי המקצוע הנכונים יבצעו את העבודה שכן מקדמים חסרי ניסיון או כאלה שאינם יודעים כיצד להתמודד בתחומים תחרותיים, עשויים שלא להתאים למטרות שלכם. אז כדי לבחור את חברת קידום האתרים המתאימה ביותר עבורכם חברת ג'נסיס, עליה תוכלו לקרוא בהרחבה בקישור הבא: https://www.gnss.co.il/ שמחה לחלוק אתכם מספר טיפים חשובים.
פרמטרים חשובים לבחירת חברת קידום אתרים המתאימה עבורכם:
- מיקום בתוצאות החיפוש – אומנם לא כל חברת קידום אתרים, טובה ככל שתהיה, יכולה להתברג בתוצאות הראשונות בגוגל לביטוי "קידום אתרים". עם זאת, אין ספק כי הסנדלר לא צריך ללכת יחף בכל הקשור לקידום אתרים ולכן אתם רוצים לראות היכן חברת הקידום ממוקמת לביטויים רלוונטיים בתחום שלה. לכל הפחות בביטויים ארוכים יותר או ביטויים בעלי אופי אזור בו החברה פועלת.
- כלים טכנולוגיים – ודאו כי חברת הקידום שאתם עובדים עמה עושה שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים שכן כיום אי אפשר לעשות קידום אורגני מקצועי ללא כלים אלו.
- הסכם עבודה – כל חברת קידום מקצועית שמכבדת את עצמה ואת לקוחותיה תערוך הסכם עבודה מסודר. הסכם זה מעגן סעיפים המגינים גם על חברת הקידום וגם על הלקוחות כך ששני הצדדים יהיו מרוצים לחתום על הסכם ולהימנע מאי נעימויות בהמשך.
- ניסיון – עד כמה החברה מנוסה? עד כמה הצוות המקצועית בחברה מנוסה ומכיר היטב את נבחי עולם הקידום האורגני? בדקו במה הניסיון של החברה מתבטא?
- המלצות – תמיד טוב לקרוא וללמוד המלצות על החברה, גם באתר החברה, גם בדף הפייסבוק שלו, גם בגוגל אם החברה רשומה לאינדקס העסקים של גוגל. בדקו מי הממליצים וכו'.
- בחנו את תיק העבודות של החברה – אילו אתרים היא מקדמת? האם הביטויים המקודמים הינם ביטויים תחרותיים או בעלי תחרות נמוכה עד לא קיימת? האם יש חיפושים לביטויים המקודמים?
בחירת חברת קידום אתרים מוכשרת ומנוסה יכולה להיות ההבדל בין קמפיין מוצלח לבזבוז כסף וזמן יקרים מאוד. אף בעל עסק לא אוהב לזרוק כסף לשווא ולכן אתם רוצים לוודא שאתם עובדים עם חברה שאכן תוכל לספק לכם תוצאות במוקדם או במאוחר.